Skoči na vsebino

Vsebino spletnega mesta selimo na osrednje spletno mesto državne uprave www.gov.si, ki je bilo objavljeno 1. julija 2019.
Vse naše novejše objave najdete na www.gov.si.

ISO 9001

 

 

Oktobra 2007 je ZIRS uspešno opravil presojo za pridobitev certifikata ISO 9001 in si kot prvi inšpektorat v Republiki Sloveniji pridobil certifikat ISO 9001.

 

Podelitev certifikata ISO 9001, potrjuje, da je zaposlenim v ZIRS uspelo vzpostaviti celovit sistem vodenja izvajanja zdravstvene inšpekcije v Republiki Sloveniji v skladu z mednarodnim standardom kakovosti SIST ISO 9001.

 

Certifikat po standardih ISO 9001 dokument daje stranki jamstvo za zaupanje do organizacije.

 

Nobena organizacija ne pridobi certifikata, če pred tem ne odstrani vrzeli v svojem poslovanju. Poleg tega omogoča priprava certifikata celotnemu osebju in vodstvu organizacije celovit kritičen pregled stanja v organiziranosti poslovanja. Načelo lastne odgovornosti, ki se uvaja z zagotavljanjem kakovosti, spodbuja vse zaposlene, tako delavce kakor tudi vodilne v organizaciji, k dobremu delu.

 

Novi pristopi zahtevajo tudi drugačno mišljenje in organizacijsko kulturo. ISO 9001 je prinesel v ZIRS sistemsko mišljenje in spoznanje, da je vse, kar naredimo, pomembno za kakovost.

 

ZIRS je pridobil certifikat z namenom, da poveča kvaliteto storitve in posledično zadovoljstvo odjemalcev. S pomočjo inštrumentov standarda je tako med drugim ZIRS dosegel:

  • povečanje preglednosti procesov,
  • povečanje kakovosti in zanesljivosti procesov,
  • izboljšanje komunikacij med udeleženci procesov in oddelki, in
  • izboljšanje motivacije delavcev in vodstva organizacije.

Izvajanje ISO 9001 oziroma sistem vodenja kakovosti pomeni za ZIRS  sistematično izvajanje aktivnosti, kot na primer:

 

  • določitev in spremljanje politike in ciljev kakovosti,
  • identifikacija in določitev ključnih procesov za doseganje ciljev,
  • določitev in uporaba meril za ocenjevanje uspešnosti procesov glede na cilj,
  • iskanje priložnosti za izboljševanje uspešnosti, učinkovitosti in poenostavitev procesov,
  • določanje metod za preprečevanje napak, zmanjševanje neskladnosti ter zmanjševanje dela in stroškov zaradi napak,
  • nadzorovanje učinkovitosti izboljšav, in
  • ocenjevanje rezultatov glede na planirane rezultate.